16 Nisan gece sezaryen oldum. Hâlâ sütüm gelmedi kızıma mama vermek zorunda kalıyorum . Sıcak suda bez ıslatıp göğsüme koyuyorum,havlu ısıtıp koyuyorum. Pompayla sağıyorum. Mamadan önce de kızıma veriyorum göğsümü . O da maşallah çok güzel emiyo ama hâlâ süt yok. Çok üzgünüm ne yapabilirim ?