Dün bebegimin saçını sıfıra vurdum okadar pismanim ki nasil yaptigimizi esimin beni nasil ikna ettigine inanamıyorum eger bigun sorarlarsa en büyük pişmanlığım bu olur. Gece ateşi çıktı yarında 4.aya giriyo aşı olucak yaptırmasam mi biraz beklesem mi acaba ve saçı ne zamana uzar, 😔😭