Bebeğim 3 aylık. Emerek uyuyor. Çevremde 2 bebek var emerek uyuyan biri 9 aylık, diğeri 14. İkisinin de çok sakin, dingin bebekler olduğunu gözlemledim.
Acaba bölünen uykular onları böyle bir ruh haline mi bürüdü diye merak ediyorum..
Emerek uyuyan bebek anneleri sizin bebeğinizin mizacı, gelişimi nasıl?