Bebeğim 6 ay 24 günlük. 2 gündür kendisi uyuyor şükürler olsun sallanmayı resmen red etti. Uyku sinyalini verince bizim yatağımıza koyuyorum arkadan kısık bi sesle sakinleştirici müzik açıyorum yatakta resmen yuvarlanıyor yuvarlanıyor en sonda sızıp uyuyor ama bu olay 35-40 dk bazen 1 saati buluyor. Zamanla bu süre kısalır mı? Ayakta sallayarak 10 dkda uyutuyodum böyle çook uzun oluyor 😳 bir de beşiğinde dönemediği için orda uyumuyor ancak uyuduğunda beşiğine koyuyoruz. Zamanla beşikte uyumaya da alışır mı? Tecrübeli anneler ne diyorsunuuz 😍