Ays__sse Bebeğim altı ayini doldurunca ise basliyirum. Emziriyorum . İse başlayan anneler nasıl yaptınız süt işini günlük ne kadar sagip bıraktınız ya da bir öğünde bebeğim kaç CC emiyor bilmiyorum ona mı bakmalıyım . Nasıl bı çözüm buldunuz çok endişeliyim