dygcm eski evde bizimde tuvalette tüm binanın gider borusu geçiyordu köşeden. Oraya bi su atmıştım bütün tavanlar her yer böcekti dehşetti yani. Kocaman böcek bulutuydu tavan yastık gibiydi ust üste binmisler 🤮 hala aklıma geldikçe fenalasirim. Hep su atmıştım. Sonra ilac sıkmistik baya azalmıştı. Ama bitmemişti kapatamadigimiz için. Siz kaparsaniz giderleri kalmaz bence