Busra3246 ay ne saçmalık ya. Benim kızım 38 haftalık doğdu 6 ay 24 günlük ve emeklemeye dair hiçbir belirtisi yok. Ayrıca çoklu besin alerjisi, kansizlik ve böbrek genişlemesi var sanırım bu yüzden çok fazla kilo alamıyor şuan 7 kilo 100 Gr falan. Etrafı zerre takmıyorum her gören aa 4 aylık mi vs diyor ama umrumda değil sağlıklı olsun yeter kilo alınır verilir onemli değil. Ha bide her bebeğin gelişimi çok farklıdır benim yeğenim 6 aylıkken emekliyordu şuan 8 aylık kalktı koltuk kenarında yürüyor ama onunla bile kiyaslamiyorum kızımı sende kimseye kulak asma vakti gelince yapar