Merhaba… 18 aylık doktor kontrolünde doktor eliyle muayane etti kızımın kafasını. Hiç bir sey söylemedi. Ama ben hala ufak Bi çukurluk hissediyorum. Dünde bir doktorun paylaşımında 18 aya kadar kapanmadıysa muhakkak doktor görmeli diye okudum. Sizde durumlar nasıl. Bu konu hakkında bir bilginiz var mı