Merhabalar şu 2 gündür ağır bir grip geçiyorum.Bu süreçte hep minoset içtim fajat 2 gündür sütümde çok farkedilir bir azalma var.130-140 cc sağdığım süt şu an zar zor 60-70 çıkıyor.Geçici bir durum mu yoksa sütüm mü azalıyor🙁Bu durumu yaşayanlar ne olur geçici deyin morale çok ihtiyacım var😢