Teachermom10 Eşim ve ben pozitifiz. 5 yaşında ve 6 aylık çocuklarım var. Çok şükür onlarda belirti yok ama ileride bi şey çıkar mı diye merak ediyorum. Böyle bir şey duydunuz mu, bilginiz var mı?
Teachermom10 homosapiens ileride çocukların yüzde 80/90 ı kısır o zaman o habere göre. Bu hastalığa yakalanmayan kaç kişi kaldı ki zaten?
homosapiens Teachermom10 cocuk yetiskin farketmez oyle bi ayrm yapmamislrdi tabi ne kadr dogru tartisilir