Selam hanımlar hayırlı haftalar. Bebegim 6 ayına bi kaç gün kaldı. Doğduğundan beri anne sütü ve mama alıyordu 5.qyda emmeyi tamamen bıraktı. Ve ek gida sürecine girdik beslenmesi cok guzeldi ama son bir haftadır cok kotu gun boyu ort 950 ila 1100 qrasi mama içen bebek 3 saatte bir simdi cok düzensiz en fazla 600 cc içiyor. Ek gida da gunde bi kez yoğurt meyve veya corba veriyorum bir kez cok az miktarda onu da zorla noldu bu çocuğa Dişlerimiz coktan çıktı. Bu ara kulağını cekistiryor sqnki huy etmis gibi ovuyorum ağlamıyor da kulağı ağrısa ağlardı heralde uykuya ağlayarak yatıyor gun ici normal acaba bi derdi de var ben mi anlamıyorum