Zeyyy evet uykuyu sevmiyor dedi gittiğimiz doktorlarda gün aşırı ilaç verdiler ama yaramadı artk ölü durumdayım yine şükür sağlıklı ama gece ağlayıncaaa sınırlenıyorum bağırıyorum snra kendime geldiğimde mafoluyorum nasıl üzülüyorum anlatamam şuan mesela ayakta ve çok farklı biriyim ağlasa Bile asla sinirlenmiyorum bu uyku Ne pis birşey iyi ki beni anlamıyor gece :(