Tavsiye ben yaşadım sütüm gelmiyor ama mama vermicem diyip annelik içgüdüsel yaşayabilirsiniz . Sakın yapmayın emmiyorsa mama başlayın sütünüz gelene kadar sizde takviyeler kullanın. Benim sonradan geldi. Ama oğlum sarılık değeri yükseldi ben mama vermeyince lohusalık halleri şimdi olsa ilk günden başlardım . Mecburen fototerapi aldık bir gün . Öyle düştü 40 i geçtikten sonra normale döndü . Eğer sütünüz yoksa mamaya başlayın derim. Sizin tercihiniz ..