SekerkupumMetem kızım 2 ay 12 günlükken iki gün boyunca sürekli uyuduara ara zorla uyandırıp yedirmeye çalışıyordum. Ki bu durumu ara ara hep yaşıyoruz. Doktora gittik bütün tahliller yapıldı hiç birşey çıkmadı bazı bebeklerde dönemsel böyle şeyler olabiliyormuş. Yani şu atak dönemi dedikleri dönem. Ki sizin bebeğinizde şuan o dönemde. Kimisi çok huysuz olurken kimisi sürekli uyuyabiliyor, iştahsız olabiliyor. kendiliğinden düzelir ara ara yine olur dedi doktoru. Sizde korkmayın ama eğer devam ederse yada içinizin rahat etmesi için bi doktora götürün tabi ki. ☺️