Gizemmihra61 Hiç geçmeyecekmiş gibi geldiğini, çok üzüldüğünü biliyorum. Çünkü bende öyleydim. Garip ama bizimki 2 buçuk aydan sonra kusmaya başladı. Ama öyle böyle değil oluk oluk. Emiyor ve tamamını çıkarıyordu resmen. Günde kaç kere o şekil kustuğunu sayamıyordum. Kendimde de reflü ve gastrit olduğu için geçmeyecek herhalde diyordum. Şuan 7 Ay 5 günlük oldu çok şükür. 2 3 Haftadır bıçak gibi kesildi şükürler olsun 🤲Bazen günde bir bazen hiç. Ama o da kusma gibi değil de çok az tükürme gibi. Geçmiş olsun inşallah 🥰