duygu00 ben şahsen bu devirde (klavye sapıkları,pedofili,saplantılı bazı cinsel istekler arzular vb.) varken doğru bulmuyorum böyle bi postun altına annelerin de “evet benimkide şu şekilde bu şekilde” demesini.Karşımızdakinin iyi niyetli biri olup olmadığını bilmiyoruz neticede 🤷🏻♀️ Ve dediğim doğruysa şayet bir annemiz profil fotosunu kendisinin fotosu yapmş mesela,ne kadar iğrenç bir düşünceye ortak olacağından habersiz..Bu şekilde dğşündüğüm için kötü düşünceli vs.diyebilrsnz ama ben assla kimseye güvenemiyorum.🙏🏻Evet belkş post sahibi kötü amaçla açmamış postu ama böyle olan postlara dikkat etmemşz gerekr diye düşünüyorum 🌸