Pinky35 Bir tek ben mi yetişemiyorum hepsine birden 😃 siz nasıl beceriyorsunuz, bebeğim 6 aylık oldu hala aynı durumdayız. Oysa ki 6 aylık olunca herşey daha başka olurdu diyordum 🤪
SeherRonyaMelek Pinky35 2 çocukluyum evim temiz ama her zaman bakımlı olamıyorum 😂 arada sırada bir yaparım. Hepsi aynı anda olamıyo malesef Aksini iddia eden Sihirli peri falandır 😂
olalaela Pinky35 iki çocukluyum biri 11 aylık biri 2 buçuk yaşında tertemiz evim ama geceleri bebeler uyuyunca bakımlı oluyorum gun içinde pijama mood
kuzeyto Pinky35 cocuguna gore degisiyo hareketli huysuz bir cocuksa yardimsiz cok zor ama kimi bebekler sakin uyumlu oluyor
birkusannesi Hem çocukluyum hem evim temiz hem bakımlıyım 🥲 amaaaa bakımı işten gelmeden 5 dk önce yapıyorum gün için de beni görse şoka girer 😂
meleklerim22 birkusannesi bende öyleyim☺akşama kadar pijama partisi eşim gelmeden 10 dk önce tiril tiril oluyorum
Mom0911 Pinky35 bizde yetişemiyoruz😊4/4lük değil herşey. Ayda 1kere kocam yardım eder temizlik yaparız komple evi. Kendim ise Her gün pas pas yapıp,silip süpürüp, tozları alıyorum. Çooook da bakımlıyım süperim diyemem😁Ama bakıyorum kendime bir türlü
Lina_Deniz Pinky35 çocukluyum , temiz olmaya çalışıyorum (bulaşık yemek süpürge ütü vs) malesef bakımlı olamıyorum 😂 saçlarımı yolan bir bebeğim var
Minnaktosbik Pinky35 nerde o babayiğit bizede öğretsin valla on tane kolum olsa anca yeter evi temizle yemek yap arada çocuğa bak hemde bakıma zaman kalmıyor asla hepsi bir arada olmuyor🤦🏻♀️🤷 Hele çocuktan sonra bazı dönemler oluyor ki hiç birini yapmayıp sadece çocuğumla ilgileniyorum zaten genelde eşim işten gelince yaparim işlerimi tek başıma ancak yetişiyorum
Balkizlarim Pinky35 3 tane Çocuğum var temiz ama dağılıyor normal oda bakimliyim kızlarım uysal ve büyük tabi illaki zorluklar oluyor 😁🥰
Mimarhanim Pinky35 benim kızımda 6 ay 27 günlük, saldım çayıra modundayim 🤭 evim temiz şükür ama bakım kısmı çok muallakta 😅 en azından temizim diye kendimi avutuyorum 😂
Gocmen-kusu 2 aylık bebem var eğer ki gün içinde bakımlıysam evim temiz değildir, eğer evim temizse de bakımlı değilimdir. Kezban modunda devam 😅
Synmannesi 10 aylık kızım var beş sniye durmuyor ☹️ Diş çıkarıyor iştahsız bla bla bla asla ya ev temiz ya ben hepsi olmuyor oluyor diyen bence yoktur varsa da bir iki günlüktür o 🙄😙
Domdom Pinky35 2 çocuğum var evim temiz bakımımı ihmal etmem ama eşim gelmeden yarım saat önce giyinirim 🙈günde 3 çeşit yemek tatlısına kadar hazır olur ama arada tembellikte tutuyor her insan hergün 4/4lük olamıyor benim tek çocuğum varken ev yemek sürekli olmazdı yetiştirmiyordum tabi 2 çocuk olunca insan biraz daha pratik oluyor yatkın oluyor planlı oluyor önce iş bitsin diye odaklanıyor ☺️ ben burda çoğu kişiye inanmıyorum bazen yaptıkları yemeğe kadar attıklarını düşünüyorum o derece tutarsızlık var oda ayrı mesele 🧘🏻♀️😒