Arkadaşlar burda geçen gün sütümün az olduğunu yazmıştım bi hanımefendi bana motilium ilaç önerdi sütü gerçekten arttırıyor dedi internetten araştırdım herkesde arttırmış yan etki olarak süt arttırıyormuş zaten aile hekimime sordum süt arttırıyor ama kullanmana gerek yok dedi normalde sütüm 30 cc geliyordu şimdi 10 bile gelmiyor zaten azdı iyice azaldı aranızda kullananlar varmı anneler