Purple13 Nazli35 biz 9. Ayda sıralıyorduk. Elimizden tutup yürüyordu duvarlara tutunup yürüyordu. 15 ayda yürüdü tek başına
Siyaahbeyaz Nazli35 9.ayda sıralamaya başladı 11.ayda yürüdü. Ama bebekten bebeğe değişir bizimki emeklemeden yürüdü çünkü. Eğer emekliyorsa biraz daha öyle devam edebilir 😊
Woody Nazli35 7 aylıkken sıralamaua başladı. İlk adımını doğumgünü de attı. 3 hafta oluyor. Günde maksimum 10 adım atıyor 🙄
Nazli35 Esin12121212 elinden tutunca adım atıyooo tek elle hiç adım atmıyor desteksiz deniyorum hemen oturuyor ama kendi kalkıp tutunarak yürüyor hiç birşey anlamadım 😭
Esin12121212 Nazli35 çok normal benim ark oğlu 18 aylıkken yürüdü o kadar agirdiki hiç acele etmeyin yeterki sağlıklı olsun er geç olucek
derinsmoms Nazli35 kızım 8 aylıkdı emekledi cevremızde 6 aylık bebekşer emekliyordu kızım emeklemıypr dıye uzuluyordum bı anda emekledi 9 bucuk aylıktı yürüdü oda bi anda oldu suanda 10 aylık