A-Fatihinannesi canım bebeğe tes yapmıyorlar zaten, Allahın izniyle onlar hafif atlatıyır, bizde ailecek geçirdik, şükür bebeğime birşey olmadı, yine takipte kalon tabi, testinizi yaptırın, ertelemeyin, biz çift maskeyle bebeğimizin yanında olduk, uyurken bile maske taktık, ilaçlar var 7 gün kullandıgınıx, o dönemde mama vermelisiniz süt yerine, isterseniz ıhlamurda verin az az öksürüğü içi, çok geçmiş olsun, sütünüzü sağıp, ilaca başlamadan önce biriktirin isterseniz ara ara onunla takviye edersiniz..