Oğlum 19 aylık ama ne anne ne baba diyor. Anne nerde diyince bana dönüyor. Baba nerde babasına dönüyor. Bir kelime söylediğimde o kelimeyi aklında hemen tutuyor. Mesela aa sinek dediğimde. 1 saat sonra sinek nerde desem hemen kafasını yukarı kaldırıyor bakınıyor.yanio konularda sıkıntı yok. Ama aynı ayda bazılarını göryrm anne su ver anne şeker ver. Bende benimkindemi tuhaflık var diyorum. Yani sayı sayıyor, zeka kartlarını neredeyse hepsini sesini çıkarıo.,şeker,çikolata,kedi.ama Anne baba yok. Anne dediğini duyacakmıyım artık ya. Okadar öğretyrm dalga gecer gbi gülüo sadece. 😔