Nazli35 benim kızım hep koltuğa tutunarak yan yan sıralıyordu uzun bi süre böyle gitti 2-3 ay.sonra gerçekten bi sabah dediğiniz gibi oldu,baktık elleriyle yerden destek aldı bir anda dik durup 2-3 adım attı kendi kendine.1 haftaya kalmadan baya yürüyordu zaten düşe kalka tabi 😍