mihrosum Kısın lcw uyku tulumumuyla meger ne huzurluymusız. Suan oda 24 derece tulum sıcak geliyor. Kızım ustunu asla orttrmez. Adana yazın cok sıcak 28m29 lar goruruz bana tulum lazım klima acıyorum. Lutfen yardımcı olur musunuz
Eminos mihrosum kisin e bebek uyku tulumunu kullandim bu havalarda pente tulum kullaniyorum ama yazin tek zibinla yatiriyorum yeterli geliyor konyada yasiyorum evimde guney cephe bence adana gibi bi yer icin tulum almayin zibinla yatsin bebeginiz 2 yasinda oglum
Papatyaseverr mihrosum ben İstanbulda yasıyorum bebeğime ne kış ne yaz uyku tulumu giydirmedim hatta yazları ince giydiriyorum ki yine öyle yapıcam
Gin mihrosum normal kısa kollu gecelik giydirip üzerini müslin örtüyorum yazları. O müslin üzerinde beş dk bile kalmıyor o ayrı😅 Doğduğundan beri klimaya maruz kalıyor kızım, alışık ona😅
pandemibebegi 28 29 derecede tuluma gerek var mı acaba bilemedim. Benim yaşadığım yer de çok sıcak oluyor bebeğimi ince giydirip beline kadar da müslin örterim diye düşünüyordum.
pandemibebegi 151120 klima açacaksanız daha dikkatli olmak lazım tabi. Belki şu kısa kollu tulumlardan olabilir
mihrosum pandemibebegi bız burda 60 derece gorduk gecen yıl klima acmadan öluruz canım nefes alamıyoruz