Uraz58 Kızlar nezaman koymaya başladınız? Oglum şuan prematüre 2 ay 8 günlük koyuyorum ama pek tepki vermiyor
Gulsenck Uraz58 bende o zamanlar da koymuştum benimkide tepkide vermemişti 10gün sonra bidaha denedim bu defa algılamıştı
Tuba Uraz58 Anakucağına doğar doğmaz koydum, benimki sallandığı için uyuyordu gündüzleri içinde. Oyun halısına da 2 aylıkken koymaya başladım fakat yaklaşık 3 aylıkken tepki göstermeye başladıydı.
ftsdmrhn Benimki 2.5 aylikken sadexe aynasına bakıp kendine gülüyordu oyuncaklarıyla pek ilgilenmiyordu