Seymaltun2861 Bebeğimde uzamış sarılık var drğeri 15 bu hafta tekrardan kontrolü var basına gelen var mı nasıl geçiririz
ppzeynep Seymaltun2861 4.ayda geçti bizimki. Bir aylıkken bir sürü test yapıldı, sebebini bulmak için. Hiçbir şey çıkmadı. Sonra yavaş yavaş geçti. Sadece anne sütü alıyordu. Ekstra bir şey yapmadım.
AysMom Seymaltun2861 bizim 3 aylikken geçti ilk bir ay her hafta test yapildi kan aliyolardi degeri 16yken sürekli olarak arttigi icin tedbir amaçli bir gün fototerapi aldi sonra 6 ya indi ciktik hastaneden bir hafta sonra 11 e yukseldi birsuru test yapildi hicbir neden yoktu daha sonra kendi kendine gecti canim gözlerinin icinde sarilik vardi baya o en son geçti şuan 6 aylık insallah en kisa surede atlatirsiniz canim
Musonn58 Seymaltun2861 67 günlük bebeğimin ilk hafta sarılık değeri 14 çıktı. Sonra hiç kan aldırmadı ama sarılıp hala var anne sütü sarıldığı deniyor. Şuan azaldı ama hala var 3. Ayda geçiyor diyorlar bekliyoruz.
mirayyy20-20 Seymaltun2861 5 gün hastanede yattı sonra değer düşünce çıktık ama sonraki kontrollerde hiç kan alınmadı anne sütü sarılığı var dedi doktorlar zamanla geçecek. Hep emzirdim canım 3 aydan sonra geçti
Snmhsn 65 gunluguz doğdugunda küvözde kalmıştı 1 hafta orada sarılık gecırdı gecmıstı evde tekrarladı hala gecmedı uzamıs sarılık zamanla gecer dedı doktorlar sadece anne sütüyle besleniyor
Emineuyar Bızımde sarılık var guzel ememıyor mu dusunuyorum şiringayla mama vercen arada aklıma koydum topuk elden kan aldırtmaktan cok canı yandı yavrumun
Seymaltun2861 Emineuyar bizdede aynı durum hep morardı eli ayağı götürmek istemiyorum inan. Yani benim bebek hep memede ama devamlı aranıyor bende senin gibi yetmediğini duymadığını düşünüyorum
Seliminannesiiii Emineuyar ahh aynısını bizde yaşadık delik deşik oldu yavrum anne sütü yapabilir dedi doktorumuz 40 mız çıkıyo yarın doktora gidicez tekrar bakılacak en son on gün önce bakılmıştı düşmeye başlamıştı inşallah daha da düşmüştür bakalım
Seymaltun2861 AysMom inşallah geçer ya bir am önce hep deliyorlar ellerini ayaklarını kıyamıyorum yani
ppzeynep Seymaltun2861 Beslenmesi çok iyiydi. Kilo alımı da çok iyiydi, hatta ayına göre hep öndeydi. Uykuları da her bebekte olduğu gibi, bir iyi bir kötüydü.
Seymaltun2861 Musonn58 evet biliyorum yükselmesin diye kaygım kontrole kadar birazcık düşsün inşallah. Sizin bebek uyuyor muydu benimki sarılığa rağmen hiçte uyumuyor yani
ppzeynep Mrvalpr 1.ayda 13,9′du değeri. 4.ayın içinde rengi açıldı. 2.ayda değeri 5 civarıydı, 3.ayda 2,5′tu yanlış hatırlamıyorsam. Öyle öyle azaldı gitti.
ppzeynep Mrvalpr Hayır, sadece ilk ay 2 saatte bire dikkat ettim. Sonrasında doktorumuz 3 saat ideal dedi.
ppzeynep Seymaltun2861 Kontrollerini yaptırdıysanız, bebeğinizin sarılık dışında bir sorunu yoksa, genel durumu iyiyse, endişe edecek bir şey yok. Merak etmeyin. Çabucak geçer inşallah.🙏🏻