Seda_yazar yirmilik çektirdim ameliyat olarak antibiyotik ağrı kesici veriyorlar bebise bir zararı yok ameliyat olduktan sonra dört saat kadar emziremedim doktorunz yine der size ne kadar Süre emzirmeyn diye ,bn dört saat sonunda ilk sütü sağıp döktüm süte gecyor cnkü ameliyatta yapılan ilaçlar sonraki sütü verdm zaten doktorda öyle diyor korkulacak bişey yok çok şükür bide bir hafta dikiş atılırsa eğer daha dikkatli ılık yiyecekler yiyerek daha çok sıvı tüketerek geçiriyorsunuz bir hafta sonra dikişlerde alınıyor normal hayata devam ediyorsunuz bu kadar ☺️