Asel311018 Çanakkaledeyim.bugün 5aylık oğluma da gittiğim onca doktordan sonra özeldeki yahya aydın teşhis etti. Atopik dermatit,anneden veya babadan geçer. Hassas ciltli dedi. Mustela stelatopia şampuan ve krem önerdi. bir de linola yüz kremi önerdi.
Çikolata,kuruyemiş,tahin gibi bazı yiyecekleri de ben keseceğim.
Doktor söyledi, ergenlikte vs ilerde atak olarak tekrarlayabilir.Bunu tamamen de atlatabilir bir ihtimal dedi.
Mesela bende de var, asla imitasyon takamam.Güneşte çok duramam,nefret ederim zaten.Pamuklu dışında bir şey giyersem aynı şekilde kabarırım.Asitli veya bana atak yapacak (portakal,domates,patlıcan vs) tüketirsem bir yerlerim kızarır.Bir şeye üzülür stres yaparsam akşamına sabahına bir yerim kabarır.Her şampuanı,el kremini ilacı kullanamam.Yıllardır fondöten filan sürmediğimi bilirim.
Bir yerde kıl tüy toz göreyim,pislikten tiksindiğim an gene kabarırım.
Annemde de var.
Bebeklerimiz için şimdilik yapabileceklerimiz belli.
Umarım oğlumunki, bendeki gibi ağır ve ömürlük olmaz.