Aslan-123 her bebekte farklı oluyor ama yine de uzun bir süreç. Ben sanıyordum ki belirtiler oluyor ve bir hafta on güne çıkıyor. Ama öyle olmadı belirtiler oldu bir buçuk ay sonunda ilk diş çıktı 5,5 aylıkken. İkincisi ondan bir ay sonra. Ve dün üçüncü çıktı şimdi de arada bir buçuk ay var. Bu süreçte hep sancılar huysuzluklar sinirler… Allah kolaylıklar versin ona da size de 🌸