8 aylık oglum 1 aydır tam 6da baslıyor 8 e kadr saga sola dönüyor aglıyor gozu kapalı bır gerı agrıyo dişindendr filan zannediyordm oysaki gaz sancısıyms 3gun once farkettm kendını sıkıyor ıkınıyor bıraz gaz yapınca hemen uyuyor 5 dk sonra tekrar baslıyor bebekken gazlı bır cocuk degıldı 10 gun anca yasadm gaz sorunu ondada aynı sabaha karsı baslar tam 8e kdar kıvranır dururdu çıldırmak üzereyim hergn aynı sorun uyku denilen bısy kalmadı basına gelen varmı bu durum neyden dolayı oluyor 8aylık kucuk bıle degılkı bır aydır boyle 😪😪😪😡😡😤