Allah rızası için var deyin 🥺büyük oğlum 4 buçuk yaşında acayip inat,geçimsiz,sinirli Aslında kendi evimizde asla böyle olmuyor fakat annemlerle altlı üstlü oturuyoruz oraya inince veya başka bi akrabaya gidince çok şımarıyor dememesi gerekenleri Söylüyor yapmaması gerekenleri yapıyor uyardığım zaman inat ediyor Kendi donunu kaldıramıyor ama söylediği sözleri bi duysanız🥺erkek kardeşim yeni evlendi tutturuyor yengemde yengem sürekli seni sevmiyorum yengemi seviyorum diyor ben yapma deyince yapıyor yengesi yapma dediği zaman yapmıyor🥺Çok zor büyüttüm ben onu erken doğdu 1 yaşına kadar gaz sancısıyla sabahlardık uyku bilmezdim şimdi milletin içinde beni küçük düşürmesi kırıyor haliyle sinirleniyorumda Allah için bu sendrommu yoksa huymu bitek benim oğlumdamı var ya 🥺🥺Ya iftardan beri saat bu saat oldu uyuyamıyorum dayısı yanlışlıkla düşürdü anlı açıldı Asla onlara kızmıyor ben krem süreyim dedimmi sen sürme yengem sürsün diyor😭