Best bebeğim 4 aylıkken tatile gittik yanımızda yatırdım o ara. Dönüşte rahatsızlandı, eve geçince de yanımda yatırdım hastayken ve o ara anne yanı beşiği küçük gelmeye başladı. Park yatak alana kadar yanımda yatsın dedim, park yatak aldık ve bir kez bile yatmadı 😬 yatırdığım an uyanıyor. 1,5 senedir boş boş duruyor yatak. Ne yapın edin alıştırın bence. Ben çok fazla üzerine de düşmedim şimdi nasıl ayıracağımı bilmiyorum.