Prenssmusta Remkoc ağızdan yapılan bir aşı zaten yan etkisi yok,3 ve 5.aylarda yapılıyor dedi bize doktorumuz ve 3.ayda yaptırdık ilk dozunu,sağlık ocağına gidicem demişsiniz sanırım,gitmeden eczaneden almanız gerekecek ama sağlık ocaklarında yok
Remkoc Prenssmusta evet eczaneden alındığını biliyorum ama ilk saglikocagina gidip onun yönlendirmesiyle almam gerekir diye düşündüm gidip alıp geri sağlık ocağına giderim diye düşünmüştüm gerek yoksa gitmeden alayım 😊
bus1 Remkoc 3.ayda ilk dozunu yaptırdık ikinci doz için 5i bekliyoruz bı yan etki olmadi ilkinde canım çok şükür inşallah sizinde olmaz
Tugcesilam Remkoc ben ilk dozunu yaptırdım bizde ateş halsizlik oldu ama rotadan degil cünkü oğün 2 aşı oldu bitane rota birde menenjitin 2. Dozu olan bexore oldu bize ateş ve haldizlik yapan menenjit oldu ateş düşürücü fitil attım bi kac kez düştü şükür
zepbjk Remkoc ilk dozunu yaptırdım bi yan etkisi olmadı zaten ağızdan yapılıyor yaparkende yutmamaya direnmzse bir zorluğu yok
Freestate Remkoc ilki hafif ishal (doktorumuz uyarmıştı zaten) ikincisinde hiçbir yan etki görmedik. İlk aşından sonra emzirmek için 2 saat bekliyorsunuz bu arada.
Arsel Ayda sağlık ocağında yaptırmıştım. 5.ay için de cuma gün eczaneden aldım dolaba koydum. Dün kendim verdim. Ağzına yavaş yavaş sıkabilirsin demişti hemşire. İki beslenme arası vermek, olası bir kusmanın önüne geçiyormuş.. ilkinde biraz huzursuzluk ve minik ateş yükselmesi olmuştu. Dün yaptığımdan beri herhangi bi yan etki gotmedim henüz çok şükür. İkisini de aldığımda fiyat 367ydi. Bı de kendimiz yapınca sağlık ocağıni arayıp yaptığımız tarihi söylemek gerekiyor. Ve iki doz arasında 8 hafta olmalı demişti doktor, 3 ve 5.aylar idealmis. Ve ilk doz için 15. hafta sınırmış. Yani 14+0 - 14+6 bitmeden ilk doz yapılmış olmaliymis.😇