Hmtgce ya merhaba benim bebeğim de 3 ay 16 günlük dün tam olarak bizim de böyle birşey oldu uyurken katıla katıla içini ceke çeke ağlayarak kalktı gözler kapalı ağlıyor en sonunda kaldırım bı 15 dakikaya zor sakinleşti dedim bı yerinde bişey mi var komple soydum bişey yok Allah’tan 🤭 sonra doktora dedim gaz sancısı olabilir vs demiş ama çok korktum eğer ataksa bu beni üzer 🤦🙄