momofemir Bende Ankara’da yaşıyorum. İlk ayları kışa denk gelmişti, uyku tulumu şeklinde kundaklar var ondan kullandım bir kaç kere, ama genel olarak pijamalarını giydirip üzerine battaniye örtüyordum, oda ısısı da gayet iyiydi. Şimdi 18 aylık, gündüzleri battaniye, geceleri sadece uyku tulumu giydiriyorum.