Fatmasngl ay aynı kiloda doğmuşlar hatta benimki 3. ayı bitirince sadece 5600 dü benzer şeyleri yaşadım anne sütü ile bitince ek gıda için başlıyorlar" yemiyor mu, şeker katsan yer,tuz koysan yer,biberonla mı versen,ayına göre verme herşeyden ver senin yüzünden yemiyor" lar başlayacak tecrübe ile sabit. sakın özgüveninizi sarsmalarına izin vermeyin ipin ucu kaçıyor sonra