aybikreis 1.57 boyum var diyet yapınca 70,bırakınca 75 kiloyum. Ben üzerimde bol duracak kıyafetler,pantolon tişört eşofman arıyorum. Aynı kaderi paylaşan annelerim nerden giyiniyorsunuz yardım edin şu şişman kula 😭
Ikraamom aybikreis Selam bir tombul anne olarak postuna girdim 76 kiloyum aylardır düşmedim çay almıştım kullanmayı unutuyorum bi unutmasam fit olcam da neyse ben ambardan alıyorum pantolonu da çıtı pıtı diye biyer var ordan alıyorum izmirde oturuyorum bu arada
Blackcloud Ikraamom Canım yorumum silinmiş, normalde söylüyorlar zaten hangi çay olduğunu neden silindi anlamış değilim, hangi çaydı özelden yazar mısın?
aybikreis SedaMeyra boy yok 😅 vallaha bıktım eşimin dar giyme demesinden,şişmanım bol durma şansı yok napiiiim 😂
ZMK aybikreis kazaklarımı pantalonlarımı zaradan alırım evde giyelecek şeylerimi h&m waikiki stradivaiustan alıyorum dışarda giymek için manuka yada diğer butiklerden sosyete pazarlarındada güzel şeyler buluyorum 72 kilo 167 boyundayım
Pozitifanne1 72 kg 168 boy genelde addax DeFacto Trendyol deniz butikten giyiniyorum tayt üzerine tişörtle yazı bitiyorum😁
AsyaDuru aybikreis ya kilolu insanların kendilerine böyle demesi çok hoşuma gidiyo bı gün bende böyle diyebilirim insallahhh diye dua ediyorum 🤗
aybikreis AsyaDuru napayım canım kabulleniyorum ☺️ Kilo versem de yine alıyorum. Var ki yiyoruz mottusu 😂