Arkadaşlar ciddi anlamda oksurugum var özellikle yatınca oluyor ve uyuyamadım. Acaba Corona mi oldum bilmiom ya yarın olmazsa gideyim bir hastaneye nefes darligim yok hapsuruk yok baş agrisi kusma yok gibi istahsizlik bir-2 gün oldu geçti. Ama öksürük geçmedi ve git gide artiyor gibi. Kronik hastalığım var ondan telaş ediyorum sabah olsa da doktorumu arasam sorsam.