Annelerm doğduğu günden beri uyku sorunu yaşıyorum rutin eğitim hiç bişey fayda etmiyor 1 haftadır gece emziriken çekiyorum ağlıyor , karnı tom yatıyor oysa veriyorum eme eme uyuyor bütün gece böyle nasıl olucak alışkanlık mı oldu kilosuda iyi yetmiyo mu bilemiyorum ya😔😔