Bebeklerimiz aynı gün doğumlu😍. Benim Kızım 6 aydan beri blw yöntemiyle besleniyor büyük yiyeceklerle başladım yumuşak incir mesela hem dişini kaşıdı hem ağza götürmeyi öğrendi. Zaten içgüdülerinde var. Ben şuan tabak kullanamıyorum masa sandalyesinin üstüne koyuyorum ne vereceksem alta bir örtü döke döke yiyor. Sevdiği bişeyse açsa çok güzel yiyor. Tabi dökülecek ama o yerkenki keyfini görmeye değer. Maşallah yavrularımıza 🙏