Kızlar 2 ay 10 günlük bir bebişim var hiç emmedi yani bir iki kere zorla anca tutmuştur mama veriyoruz şimdi doğumdan 38 gün sonra kanamam bitmişti sonra 3 gün sonra adet oldum sanırım 5 gün falan sürdü şimdi de günlerim aslında ben hep bir kaç gün erken olurdum ama hala olmadım hamile kalmam için bir sebepte yok aslında ama acaba benim gibi olup.afeti düzensiz olan var mı acaba düzensiz mi olucak diyorum bilemedim 🤦