Ebrarasker Merhaba güzel anneler 🙋🏻♀️ Sezaryen doğum sonrasında ne zaman spora başladınız ? Spora başlamadan önce doktor muayenesi yaptırdınız mı ? Buna gerek varmı acaba Spora başlamak istiyorum ama dikişlerim sorun çıkarır mı diye şüphelerim var
Aysegulls Ebrarasker 3 ya sonra baslamistm ben hala yapiyorum alt karnim gtmedi. Alt karin egzersizi yap
GiybetReis Ebrarasker Benim şu sıra yaptığım tek spor kızımı kucaklayıp kukuli kukuli şarkılarında hoplamak😅 asla uyumayan 8 haftalık bi kızım var. Hoplamayınca bağırıyor😅
Balkizlarim Ebrarasker ben 5 aylık başladım. Zumba ile günde 4 litre su içtim halaa d içiyorum 1 seneyi askin oldu karin sıkılaştırıcı yaptım 7 aydan sonra tabi doktoruna danış 💙
Ebrarasker Yanıtlarınız için çok teşekkür ederim kızlar bende 5 aylık anneyim başlayayım yavaştan o halde 😂😍