Ayferdemir ben öyle bir hata yaptım. ve doktoruma sordum dedim kizim geceb4-5 saat hiç uyanmıyor yine de kaldırıp emzireyim mi dedim beni fırçaladı kendi rhatin için bebeğin şekeri duser 2 saate bir kalk falan diye 7-8 aya kadar kalk emzir dedi. hic uyanmayan kizim suan gece beslenmesini kesmiyorum. ve dünya kadar dr takip ediyorum 40 i cikmis sariligi olmayan bebekleri uyandırmayın diyorlar acıkınca uyanır diyorlar. suan 2.ye hamileyim rabbim kismet ederse ikincide sarılık tehlikesi geçince bebek uyanmasını sürece uyandirmayacagim