Senem38 kucuk bebegi olup corona olup bebegini emziren anneler ne yaptiniz lutfen bilgi verin oglum 3 aylik kizim 8 yasinda😭😭😭
Gzmgzm Senem38 4 aylikti hatta digeri 20 aylikti 2 sini de emziriyordim. Sadece ilaclari kullanmadim. Bol c votamini alin, sogan sarimsak yiyin
Nurmom Senem38 doğum yaptım üç gün sonra koku tat gitti. Hamileyken kuluckadaymis korona . Bebeğimi emzirdim hiçbir problem olmadı. şimdi oğlum çok şükür dört aylık oldu. Bende çok stres yapıp çocuğuma birşey olur diye ağlayıp üzülmüştüm. Ama olmadı çok şükür 🤗 geçmiş olsun 🌺 ben hala koku tat alamıyorum umarım sizin öyle olmaz. Çocuğumun kokusunu alamadim doya doya ne yazikki🙁
bendeonudiyorum İnsan ister istemez stres yapiyor, cok hastayim ben mesela şu anda.. Kokusunu duyamiyorum.. cok cok uzgunum :(
Brcfayrt bendeonudiyorum korkmayın bende aynıydım kokusunu artık bugün itibari ile yavas yavas duymaya basladım iyi beslenin geçiyor 🤍
Brcfayrt Senem38 çörek otu ve udi hindi yağıını dönüsümlü kullanın birde emziriyorsanız buhur yapın kekik yağını emzirmiyorsanızda için çayınıda demleyip icin mutlaka sarımsak yutun😊
Senem38 Aysen58 bende sadece hafif bas agrisi hamd olsun basta eklem agrilarim vardi ama gecti kizim biraz daha 17 yasinda o ayri odada kaliyo bizden
bendeonudiyorum Aysen58 Sagolun evet maalesef.. Ben pozitifim, eşime test yapmadilar gerek de yok zaten belli bir sey.. Oksuruk safhasindayim, helak oldum oksur oksur uyuyamiyorum. Her yerim mütemadiyen agriyor. Kimsemiz yok, surekli Allaha dua ediyorum..
Berna2012 Senem38 bizde olduk benim oğlumda 2 aylık bol bol Emzir dediler test de yapmadılar her yerim ağrıyo baş ağrıssı falan allahım şifa versin hepimize evde maskeyle dolaşıyorum cocuklarada geçmesin diye emzirmeden önce ellerimi yıkıyıp dezentçfekte ediyorum ama bnde cok korkuyorum ya cocuklarada gecerse diye bide bana bişey olursa falan diye model cok önemliymiş Allah yardımcımız olsun mübarek ayda