Merhaba herkese,yoğun kaygı bozukluğu panik ataklar yaşıyorum 4 aylık oğlum var. Hiç ilaç vermediler emzirmeden dolayı ,ama dayanılmaz haldeyim. Ben gibi olup da emziren ilaç kullanan yok mu ? Neden ilaç hiç veremiyorlar ? Gerçekten hiç bir ilaç kullanılamıyor mu bu dönemde ?