Sibellamom Bebek bezini düşünmeden fazla almışız bebeğime artık 1 numara olmuyor sizce nasıl tüketirim marketler 2 numara ile değişim yapar mı
1ANNE1MERTEFE Sibellamom Bence e bebekten alın onlar fatura ile değişim yapıyor marketler yapmaz bence yaa
Mom077 Sibellamom marketteler yaparmı bilmiyorummam adet leniyorsanız bence o sekildede tükete bilirsiniz bezi ben öle yapmıstım 🤭
birboncukannesiiii Sibellamom ben gidip sağlık ocağına veriyorum. Ebe de ihtiyacı olana veriyo. çünkü ya açılmış oluyo ya fişsiz. bunların bi tarihide var saklancak bişi değl. en iyisi ihtiyacı olan kullansın diye veriyorum.