Busraata 11.aya kadar her şeyini ben yaptım,en organik en doğal yesin,ev yemeği yemesin ona özel olsun diye uğraştım, çocuğum boş yere kilo kaybetti.Yemesi gerekenler listesinde o aylarda oldukça az besin var,seçenek konusunda zorlanabilirsiniz, yasaklılar dışında her şeyi yedirmenizi tavsiye ederim, şuan inek sütü,bal,inek eti,yumurta beyazı ve dometes dışında her şeyi yediriyorum,kilosu ve gelişimi çok iyi durumda.Size de böyle davranmanız ı tavsiye ederim.Taktikca yedirecek bir şey bulamıyorsunuz.