Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 ayını bitirdi ve kaza sonucu yeniden hamile oldugumu ögrendim malesef emziremiyorum öğürüyor emmiyor göğsümü sadece mama icmek kilo aldırmamaya basladı 4 ayını bitirmiş bebekler için verebilceginiz püre vs beslenme bilginiz var mı paylasalım doktora götürecegim ama henuz randevu gunumuze daha var fikir almak istedim sizlerden de