YldrmBytkn çok zor oldu canm ağladı krizlere girdi şunu anladm bnm kzm açlıktan değil alışkanlıktan memeye kalkiyormus ağladı ağladı meme vermedim poposuna vurdum pis pis diye bazen uyumadı sabahladik TV bile izledik o derece 🤣 bu 1 buçuk ay savaş verdm şükür kazandm ki doktorumuzda kilo vs herşey iyi alskanlktan. Kalkıyor diyince bn harekete başladm inan uyku kalitemiz arttı 2 kere kalkar bazen hiçgece ama bu hafta uyumuyoruz anlamadm 🙄