Beyzam18
22 Mayıs bizimki de. Ben doğum günü kutlaması falan yapmayacağım, yani eve eşi dostu ve aileleri toplayıp bir kutlama olmayacak, ortalık yanıp tutuşurken bunu yapmak hiiiç mantıklı değil.
Eşim, ben ve kızım çekirdek aile olarak bir pasta keseriz, fotoğraf çekeriz. Konsept yaparım ama o da sade birşey olur.
Pastayı da kendim yapmayı düşünüyorum, seneler sonra ilk yaş günü pastasının annesinin ellerinden yapılmış olması kızımın hoşuna gider diye düşünüyorum. Yani inşallah hoşuna gider 🙈😁