Missalmi Tabiki. Aşçı annenin sade muhallebi karışımını aldım. İçinde buğday unu, pirinç unu ,yulaf unu,irmik falan var. Onu pişiriyorum. Başka bir tarafta buharda pişirdiğim bal kabağını ezip biraz zeytinyağı biraz pekmez ekleyip muhallebiyi de bu karışımın üzerine ekleyip karıştıryorum. Besleyici bir muhallebi oluyor. Diğeri de yine muhallebiyi pişirip içine cam rende de püre yaptığım elma veya armutu ekleyip biraz pekmez birazda de robattan çekilmiş ceviz ekliyorum. Yine azıcık zeytinyağı koyuyorum ki sindirim problemi olmasın. Severek yiyor bunları. Ve gece çok tok tutuyor. Güzel uyuyor masallh :)